fredag 12 augusti 2011

Nyheter - smått och stort

Nu fyller vi på utbudet i butiken igen!
Med andra ord, jag har varit riktigt flitig i verkstaden! Till skillnad från många andra inredningsbutiker kan jag inte - och vill inte - klicka på en knapp för att beställa hem en massa serietillverkade prylar.
Jag går istället den omständliga vägen ;) och fyndar en möbel här och en där, gör i ordning dessa för hand och när jag är nöjd med dem så presenterar jag dem här och i vår nätbutik!
Snällare för miljön och så får ni kunder chans att inreda era hem med unika möbler!


Först ut: Två nya griffeltavlor gjorda av gamla ramar. En i vitt och den andra i en beige-grön vacker ton. 199 kr för den vita och 225 kr för den lite större beige-gröna. Mer info här!




Vill du ha en lantlig gardinuppsättning så kan vi erbjuda ett par konsoler med tillhörande trästång. De är av massivt trä och vackert formade. Totalhöjd är 39 cm. Blir efterfrågan stor på dessa kan vi tänka oss att erbjuda fler av dem. Pris: 299 kr. Mer info här!



Bland de större möblerna är nu ett skänkskåp med flugnät klart. Detta skåpet har fått en total-makeover! Från trist furu och blyinfattade glas till ljust shabby-chic med handmålad fransk text och grått flugnät. Låter det spännande? Fler bilder och mått hittar ni här! Pris 2999 kr.
Vi erbjuder frakt över hela landet på alla våra varor!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar